نجف‌نژاد: در جلسات هیئت مدیره استقلال حاضرم و درگیر انتخابات مجلس نیستم

نجف‌نژاد: در جلسات هیئت مدیره استقلال حاضرم و درگیر انتخابات مجلس نیستم

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت مدیره استقلال گفت: هیچ اختلافی با اعضای هیئت مدیره و بهرام افشارزاده نداشته و در جلسات حضور دارم.

مقداد نجف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: شرایط خوب و سرمربی تیم از نقل‌وانتقالات راضی است. امسال هدف ما این بود که استقلال پوست‌اندازی کند و تیمی با انگیزه و جوان را راهی مسابقات کنیم؛ تیمی که برای قهرمانی بسته شود و انتظارات هواداران استقلال را برآورده کند.

وی در خصوص اینکه فرهاد مجیدی از حضور در استقلال انصراف داده است، گفت: فکر کنم حضور مجیدی در استقلال منتفی باشد. در مجموع اطلاعی از آمدن و رفتن او نداشتم.

نجف‌نژاد در پاسخ به این سوال که چرا در جلسات هیئت مدیره استقلال شرکت نمی‌کند، عنوان کرد: من در جلسات حضور دارم و مشکلی وجود ندارد. 2 جلسه اول هیئت مدیره حضور نداشتم و در سایر جلسات شرکت کردم. به استقلال علاقمند هستم و هر حرکتی انجام می‌دهم در جهت کمک به این تیم است.

«باید اتفاقی برای استقلال بیفتد که هواداران خوشحال شوند». عضو هیئت مدیره استقلال با بیان این جمله تصریح کرد: هیچ اختلافی با اعضای هیئت مدیره و بهرام افشارزاده ندارم و در جلسات هیئت مدیره حاضر هستم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود به دلیل انتخابات مجلس شورای اسلامی در جلسات هیئت مدیره شرکت نمی‌کند، به تسنیم گفت: چنین چیزی صحت ندارد و درگیر انتخابات نیستم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon