راهپیمایی روز قدس تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل است

راهپیمایی روز قدس تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل است

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس، تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل است، تاکید کرد: امام راحل، مبارزه با رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین را بر مسلمانان لازم می‌دانست.

حجت‌الاسلام احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس، تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل است، تاکید کرد: امام راحل، مبارزه با رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین را بر مسلمانان لازم می‌دانست.

وی با بیان اینکه نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف از اصول اساسی در تفکرات امام خمینی(ره) بود، گفت: روز قدس، روز حمایت از ارزش‌های انقلاب اسلامی است و وقتی مردم با زبان روزه حضوری آگاهانه در صحنه دارند یعنی ملت ایران تا آخرین نفس پای مواضع امام علیه رژیم اشغالگر صهیونیسی ایستاده‌اند.

سالک گفت: انتظار می‌رود راهپیمایی روز قدس امسال نیز همانند سال‌های گذشته با حضور میلیونی و باشکوه مردم در سراسر کشور و البته سراسر جهان انجام شود و قدمی دیگر برای آزادی قدس شریف برداشته بشود؛ راهپیمایی روز قدس امروز تنها در ایران انجام نمی‌شود و توصیه امام خمینی(ره) به سراسر جهان رسیده است.

نماینده مردم اصفهان در پایان گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، پیام روشنی به مردم مظلوم و مبارزان فلسطینی دارد و آن این است که ملت ایران در عرصه مبارزه با رژیم صهیونیستی، حامی مردم مظلوم فلسطین هستند.

انتهای پیاک/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon