فیفا باشگاه پرسپولیس را به‌خاطر تخلف در عقد قرارداد خلعتبری جریمه کرد

فیفا باشگاه پرسپولیس را به‌خاطر تخلف در عقد قرارداد خلعتبری جریمه کرد

خبرگزاری تسنیم: کمیته انضباطی فیفا باشگاه پرسپولیس را به‌علت تخلفات در نقل و انتقالات و همچنین جابه‌جایی محمدرضا خلعتبری ۵۳هزار فرانک سوئیس جریمه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حکم فیفا آمده است که باشگاه پرسپولیس به‌دلیل ارسال اطلاعات نادرست محمدرضا خلعتبری لیماکی در TMS این بازیکن و همچنین انجام جابه‌جایی او در خارج از زمان قانونی نقل و انتقالات باید 50هزار فرانک جریمه پرداخت کند. در این حکم آمده است که باشگاه پرسپولیس ماده شش قانون نقل و انتقالات فیفا را نقض کرده است.

همچنین در بند دیگری از رأی انضباطی فیفا در خصوص باشگاه پرسپولیس آمده است که این باشگاه بند 14 قانون کمیته انضباطی فیفا را زیر پا گذاشته که به همین دلیل توبیخ شده است. به‌دلیل رسیدگی به این پرونده و طی شدن روال قانونی آن باشگاه پرسپولیس باید سه‌هزار فرانک نیز به‌صورت جداگانه بپردازد.

کمیته انضباطی فیفا این رأی را قطعی اعلام نکرده و به باشگاه پرسپولیس 10 روز فرصت داده است تا در صورت اعتراض به آن کتباً به دبیرخانه این کمیته معترض شود. البته پرسپولیسی‌ها نمی‌توانند به تخلف‌شان اعتراضی کنند و فقط به میزان مجازات می‌توانند اعتراض داشته باشند.

باشگاه پرسپولیس در فصل 14-2013 محمدرضا خلعتبری را از باشگاه عجمان امارات به خدمت گرفت.

 

 

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon