قاضی صلواتی مسئول رسیدگی به پرونده ۲۰۰هزار صفحه‌ای بابک زنجانی شد

قاضی صلواتی مسئول رسیدگی به پرونده 200هزار صفحه‌ای بابک زنجانی شد

خبرگزاری تسنیم: مطالعه پرونده ۲۰۰هزار صفحه‌ای بابک زنجانی که بعد از مدت‌ها‌ به دادگاه ارسال شده، از فردا (سه‌شنبه) در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به‌ریاست قاضی صلواتی آغاز می‌شود.

رسول کوهپایه‌زاده اصفهانی از ارسال پرونده بابک زنجانی به شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران خبر داد و گفت: پرونده هنوز تعیین وقت نشده زیرا پرونده حجم و سنگین و 200 جلد است و فکر می‌کنم مطالعه آن چندین ماه طول بکشد.

وکیل مدافع بابک زنجانی در پاسخ به این سؤال که قاضی صلواتی به پرونده رسیدگی می‌کند یا مانند پرونده مه‌آفرید امیرخسروی از سوی رییس دستگاه قضا قاضی ویژه تعیین می‌شود یا خیر، افزود: اطلاع ندارم اما رییس شعبه 15 دادگاه قاضی صلواتی است و به‌احتمال زیاد خود ایشان به پرونده رسیدگی خواهد کرد.

کوهپایه‌زاده اصفهانی در پاسخ به این سؤال که مطالعه پرونده از چه‌زمانی آغاز می‌شود، ادامه داد: مطالعه پرونده از فردا آغاز می‌شود. پرونده 200 جلد است و هر جلد حدود هزار صفحه دارد. از لحاظ کمیت و کیفیت پرونده سنگینی است و همین مسئله می‌طلبد دادگاه با تأمل بیشتری وارد رسیدگی شود.

وی تأکید کرد: به نظر می‌آید در این خصوص قوه قضاییه دقت را فدای سرعت نمی‌کند چون پرونده از حساسیت بالایی برخوردار است و حجم سنگینی دارد.

انتهای پیام/*

واژه های کاربردی مرتبط
واژه های کاربردی مرتبط
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon