خلیل‌زاده: اولیویرا در تمرینات و مسابقات ۲ چهره متفاوت دارد

خلیل‌زاده: اولیویرا در تمرینات و مسابقات 2 چهره متفاوت دارد

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌گوید که سرمربی این تیم در تمرینات و مسابقات دو چهره متفاوت دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مدافع میانی تیم فوتبال تراکتورسازی که گفته بود برای آغاز مسابقات لیگ انگیزه‌اش 100 برابر گذشته است، چون بعد از شش ماه دوری از فوتبال برای بازی کردن لحظه شماری می‌کند، به لحظه‌ای که منتظرش بود، خیلی نزدیک شده است. شجاع خلیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم شرایط تیمش را بسیار خوب دانست و ابراز امیدواری کرد تراکتورسازی در دیدار مقابل نفت تهران هماهنگی لازم را داشته باشد. وی در مورد مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ داد که این گفت‌وگو در ادامه می‌آید:

تسنیم: قبول داری تراکتورسازی از لحاظ هماهنگی تیمی و شرایط بدنی بازیکنان، هنوز آماده نیست؟

این موضوع تا حدودی درست است. ما یک ماه به صورت فشرده تمرینات بدنسازی را پشت‌سر گذاشتیم و صبح و عصر تمرین کردیم. حالا نیاز به زمان داریم تا بدن‌ها رها شوند و به آن شرایطی که مدنظرمان بود، برسیم. از طرفی تغییرات زیادی در تراکتورسازی رخ داده است و ما نیاز به زمان داریم تا هماهنگ شویم.

تسنیم: فکر نمی‌کنی در هفته‌های ابتدایی امتیاز از دست بدهید؟

ما باید در بازی‌های خانگی امتیاز کامل را بگیریم و از این بابت نگرانی نداریم. بازی با نفت هم برای ما بسیار مهم است و باید سه امتیاز را بگیریم.

تسنیم: تراکتورسازی چقدر برای قهرمانی شانس دارد؟

همه تیم‌ها خوب بسته شده‌اند و از حالا نمی‌توان در مورد قهرمانی حرف زد. به غیر از تراکتورسازی تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان، نفت، فولاد و ذوب‌آهن هم مدعی هستند.

تسنیم: جدایی تیموریان و ادینیو به تیم ضربه نخواهد زد؟

مطمئناً نبود آنها اتفاق خوبی نیست، اما امیدوارم بازیکنان جانشین بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند. آندو واقعاً یک وزنه برای تراکتورسازی بود و ادینیو هم نیازی به تعریف من ندارد. امیدوارم بازیکنان خارجی ما خیلی زود با تیم هماهنگ شوند.

تسنیم: یونس حمزه می‌تواند جای ادینیو را پر کند؟

او واقعاً بازیکن خوبی است و امیدوارم به تیم ما کمک کند.

تسنیم: چند ماه از دوران سربازی‌ات را پشت‌سر گذاشته‌ای؟

هشت ماه را پشت‌سر گذاشتم. در این مدت خیلی سختی کشیدم و هر روز با این امید تمرین می‌کردم که بخشیده شوم. با این حال امیدوارم در فصل جدید عملکرد خوبی داشته باشم.

تسنیم: درمورد فریادها و حرکات عجیب اولیویرا چه صحبتی داری؟

تونی در تمرینات و مسابقات دو چهره متفاوت دارد. او در تمرینات خیلی آرام است، اما در مسابقات فریاد می‌زند. همیشه به اولیویرا می‌گویم اینقدر حرص نخور! او واقعاً یک مربی دوست‌داشتنی است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon