رحیمی: من و اعضای هیئت مدیره برای یک‌سال کار کردن به راه‌آهن نیامده‌ایم

رحیمی: من و اعضای هیئت مدیره برای یک‌سال کار کردن به راه‌آهن نیامده‌ایم

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل باشگاه راه‌آهن تاکید کرد که او و مدیران جدید این باشگاه برای فعالیت یک ساله به راه‌آهن نیامده‌اند.

به‌گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا رحیمی در نشست خبری معرفی مالکان جدید باشگاه راه‌آهن در خصوص سیاست‌های این باشگاه در فصل پیش روی لیگ برتر گفت: با مدیران جدید در تلاش هستیم تا بتوانیم با یک برنامه‌ریزی قوی به اهدافمان در فوتبال برسیم و کاری کنیم که بخش خصوصی از حضور در فوتبال پشیمان نشود.

وی اضافه کرد: متاسفانه ما در ایران تعریف جامعی از باشگاهداری و حتی خصوصی بودن باشگاه‌ها نداریم اما من از همه خواهش دارم که ما و مالکان جدید را مورد تشویق قرار دهند تا بتوانیم کارمان را به نحو احسن انجام دهیم. باید از مالک باشگاه تشکر کنم که در فوتبال ورود کرده است و قطعا ما طوری کار می‌کنیم که بخش خصوصی برای حضور در فوتبال تشویق شود.

رحیمی ضمن تاکید بر این مسئله که طرح‌ها و برنامه‌های هیئت مدیره جدید باشگاه راه‌آهن یکی از بهترین طرح‌های تاریخ فوتبال ایران است، به تمجید از سردار مرتضی طلایی پرداخت و گفت: خوشبختانه طلایی هر زمانی که من در ورزش حضور داشتم کنارم بود و صمیمانه از او تشکر می‌کنم که همیشه به فکر جامعه ورزش است.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه چه تضمینی وجود دارد که مالکان جدید باشگاه راه‌آهن مانند دیگر افرادی که وارد بخش خصوصی شدند در میانه راه کم نیاورند و سرنوشتی مانند استیل آذین پیدا نکنند، خاطر نشان کرد: هم من و هم اعضای هیئت مدیره نیامدیم که یک‌سال در فوتبال باشیم. ما طرح‌های زیادی در فوتبال داریم و به نوعی طرح‌هایمان بین 5 تا 20 سال زمان می‌خواهد. در این بین بهترین کارشناسان در خصوص طرح‌های ما نظر می‌دهند تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

رحیمی درباره اینکه چه برنامه‌ای برای تیم‌های پایه راه‌آهن در نظر دارد، عنوان کرد: در 2،3 روز گذشته بیشتر وقت و انرژی خود را برای جذب بازیکن و حضور قدرتمند در لیگ برتر گذاشتیم حتی از ساعت 10 شب تا 8 صبح مشغول تنظیم قرارداد ورزشگاه بودیم. باشگاهی می‌تواند موفق باشد که در بخش پایه‌ها هم قوی باشد. من به اعضای هیئت مدیره گفته‌ام که اگر هر سال نتوانیم 2،3 بازیکن به تیم اصلی اضافه کنیم عملا هیچ کاری نکرده‌ایم. به خاطر همین روی تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری کلانی انجام داده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف طلبکاران گذشته باشگاه راه‌آهن چه می‌شود و چه کسی طلب آنها را می‌دهد گفت: از زمانی که من به باشگاه راه‌آهن آمدم مسئولیت باشگاه با دادستانی بوده است، الان هم دادستانی قبول کرده که طلبکاران باشگاه راه‌آهن را پرداخت کند. البته حساب بازیکنان فعلی و اعضای فعلی کادر فنی راه‌آهن جداست و انشاءالله در آینده نزدیک با آنها تسویه حساب خواهد شد.

رحیمی در پایان در خصوص اینکه باشگاه راه‌آهن چه برنامه‌ای برای فعالیت‌ در رشته‌هایی غیر از فوتبال دارد، گفت: متاسفانه در کشورما تمام ارزیابی باشگاه‌ها مربوط به فوتبال است و به نوعی فوتبال آینه هر باشگاهی است. خودتان می‌دانید من اهل حرف زدن کلیشه‌ای نیستم. به خاطر همین در تلاش هستیم تا چارتی را برای باشگاه در نظر بگیریم و بر اساس آن چارت کارهایمان را پیش ببریم.

وی گفت: می‌خواهیم مانند باشگاه‌های بزرگی مثل بارسلونا و بایرن مونیخ چارتی بسیار کوچک و جمع‌شده داشته باشیم. همین‌جا قول می‌دهم که مدیریت جدید باشگاه راه‌آهن طوری کار می‌کند که الگوی خوبی برای سایر باشگاه‌ها باشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon