تصمیم‌گیری درباره انتشار اسامی مفسدان فوتبالی و داشتن مستندات ۱۸۸ سفر کفاشیان

تصمیم‌گیری درباره انتشار اسامی مفسدان فوتبالی و داشتن مستندات 188 سفر کفاشیان

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از معرفی مجرمان پرونده فساد در فوتبال به قوه قضاییه خبر داد و گفت که درباره اعلام اسامی مفسدان فوتبالی تصمیم‌گیری خواهد شد.

محمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص پرونده فساد در فوتبال که در کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفته است، اظهار داشت: بررسی‌های ما نهایی شده و منتظر هستیم این پرونده به تأیید و تصویب نهایی برسد.

وی درباره اینکه آیا قرار است تا هفته آینده اسامی موجود در گزارش فساد فوتبال منتشر شود، گفت: اینکه اسامی منتشر شود یا نه به همان تصویب نهایی مربوط می‌شود و باید دید چه تصمیمی در این خصوص گرفته خواهد شد. آنچه مسلم است، تا هفته آینده این پرونده نهایی می‌شود و پاسخی در این خصوص خواهیم داد.

رئیس کمیسیون اصل 90 در پاسخ به این سؤال که آیا با بررسی نهایی فساد در فوتبال همه چیز تمام می‌شود و مثل همیشه همه به کارشان ادامه خواهند داد یا این بار واقعاً عزمی برای مبارزه با این افراد وجود دارد، خاطرنشان کرد: طبیعتاً ما پیگیری خواهیم کرد تا مبارزه با مفاسد انجام شود. از دولت و وزارت ورزش‌وجوانان می‌خواهیم مسائلی که مربوط به فساد در فوتبال است را اصلاح کنند. برخی موارد هم در پرونده وجود دارد که جرم محسوب می‌شود و این افراد را به قوه قضاییه معرفی خواهیم کرد.

پورمختار درباره اینکه تکلیف 188 سفر علی کفاشیان به کجا رسید و رئیس فدراسیون این موضوع که از سوی کمیسیون اصل 90 مطرح شده بود را رد کرده است، تصریح کرد: او می‌تواند این مسئله را رد کند اما ما پای حرف خود هستیم و برای تأیید تعداد سفرها مستندات لازم را هم داریم. البته بهتر است اسمی نیاوریم و درباره اشخاص صحبت نکنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon