احمدزاده بدون مشکل تمرین کرد

احمدزاده بدون مشکل تمرین کرد

خبرگزاری تسنیم: تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از ساعت 18 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که خبرنگاران فقط اجازه داشتند 25 دقیقه در مجموعه حضور داشته باشند ضمن اینکه حدود 20 هواداری که به درفشی‌فر آمده بودند نتوانستند داخل مجموعه بروند.

* هواداران از اینکه تمرین پشت درهای بسته برگزار می‌شد ناراحت بودند. یک هوادار پرسپولیس که ناشنوا بود از اینکه نتوانسته به داخل ورزشگاه درفشی‌فر بیاید ناراحت بود.

* کولر کانکس خبرنگاران در درفشی‌فر برای سومین روز متوالی خراب بود تا خبرنگاران از شدت گرما به سایه فرار کنند.

* تمرین امروز با صحبت‌های 10 دقیقه‌ای برانکو آغاز شد و بعد از آن بازیکنان حدود 15 دقیقه به گرم کردن مشغول شدند. در قسمت بعدی شاگردان برانکو در 2 گروه آقا وسط را در دستور کار داشتند. از اینجای تمرین به بعد خبرنگاران از مجموعه بیرون رفتند تا برانکو بدون حضور خبرنگاران و هواداران پرسپولیس را تمرین بدهد.

*‌فرشاد احمدزاده هافبک جوان پرسپولیس که در بازی روز گذشته دوستانه با نساجی مازندران دچار مصدومیت جزیی شد امروز بدون مشکل پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کرد.

* سوشا مکانی امروز بدون مشکل از ابتدا در کنار دو دروزاه‌بان دیگر و زیر نظر ایگور پانادیچ تمرین کرد.

* محمد رحمتی هافبک جوان پرسپولیس که از تیم امیدهای پرسپولیس به جمع شاگردان برانکو اضافه شده پیاده به تمرین می‌آید و در کنار دیگر بازیکنان تمرین می‌کند.

*‌ هوادارانی که مقابل ورزشگاه تجمع کرده بودند در مورد بازی روز پنجشنبه سرخپوشان مقابل استقلال خوزستان صحبت می‌کردند و اعتقاد داشتند پرسپولیس برای اینکه بتواند از ابتدا در جمع مدعیان قهرمانی حضور داشته باشد باید روز پنجشنبه به پیروزی برسد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon