عبدی: نمی‌دانم چرا مهاجمان پرسپولیس موقعیت‌های گل را به راحتی هدر می‌دهند

عبدی: نمی‌دانم چرا مهاجمان پرسپولیس موقعیت‌های گل را به راحتی هدر می‌دهند

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان باید از موقعیت‌هایی که برایشان پیش می‌آید کمال استفاده را ببرند تا دیگر هیچ حرف و حدیثی درست نشود اما نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ نمی‌دهد.

حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد شکست 2بر یک پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس بازی خوبی به نمایش گذاشت اما بازیکنان باید از موقعیت‌هایی که به‌دست می‌آورند کمال استفاده را ببرند تا دیگر هیچ حرف و حدیثی درست نشود.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا مهاجمان موقعیت‌های گل را به راحتی هدر می‌دهند. همین مسائل است که می‌تواند به تیم ضربه بزند. امیدوارم در بازی‌های آینده این مشکل حل شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص عملکرد علیرضا فغانی در این دیدار و اعتراض پرسپولیسی‌ها به نحوه قضاوت تیم داوری عنوان کرد: من نمی‌دانم داور چطور برای ذوب‌آهن پنالتی گرفت. داور برای ما هم یک پنالتی گرفت که نتوانستیم از آن استفاده کنیم. در هر صورت کارشناسان باید در این خصوص نظر دهند.

عبدی در واکنش به اینکه خیلی از هواداران و کارشناسان معتقد هستند پرسپولیس فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد،‌گفت: قبلاً گفته‌ام در مورد مسائل فنی باید مسئولان فنی نظر بدهند اما تا زمانی که تیم امتیاز نگیرد اتفاق خوبی رخ نداده است.

وی در مورد آخرین وضعیت حضور بشار رسن هافبک تیم ملی عراق در پرسپولیس اظهار داشت: در این خصوص اطلاعی ندارم اما اگر اتفاقی رخ دهد حتماً گزارش آن را به من می‌دهند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon