تیم منتخب هفته چهارم لیگ برتر؛ استقلال خوزستان گوی سبقت را ربود

تیم منتخب هفته چهارم لیگ برتر؛ استقلال خوزستان گوی سبقت را ربود

خبرگزاری تسنیم: استقلال خوزستان با دو نماینده بیشترین سهم را در تیم برتر هفته چهارم لیگ برتر فوتبال دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه برگزار شد. خبرگزاری تسنیم در نظر دارد در پایان هر هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نظرخواهی از مربیان و آنالیز تیم‌ها، 11 بازیکن برتر را انتخاب و معرفی کند.

روش کار به این صورت است که مربیان یا آنالیزور‌های 16 تیم لیگ برتری، نفرات برتر تیمشان را به‌عنوان بهترین بازیکن معرفی می‌کنند و به آنها از یک تا 10 نمره می‌دهند. نمره 10 بهترین نمره است و هر چه نمره بیشتر باشد، یعنی عملکرد بهتر بوده است. با توجه به اینکه 11 نفر باید در تیم منتخب قرار بگیرند، نفراتی به این تیم راه می‌یابند که نمرات بیشتری گرفته باشند.

خبرگزاری تسنیم دخالتی در انتخاب برترین‌های لیگ پانزدهم ندارد و صرفاً از مربیان یا آنالیزورها نظرخواهی کرده و بدون اینکه نامی از آنها ببرد نظراتشان را منعکس می‌کند.

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر به شرح زیر است:

دروازه‌بان: فرناندو خسوس از استقلال خوزستان (9)

مدافعان: موسی کولی‌بالی از استقلال خوزستان (9)، عزت‌الله پورقاز از ملوان (10)، مصطفی اکرامی از گسترش فولاد (9)، طالب ریکانی از استقلال اهواز (8)

هافبک‌ها: احمد نورالهی از پرسپولیس (8)، پیام صادقیان از نفت تهران (8)، رسول نویدکیا از سپاهان (8)، ساسان انصاری از فولاد (8)

مهاجمان: مهرداد محمدی از راه‌آهن (9)، یونس شاکری از پدیده (9)

انتهای پیام/
 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon