دژاگه: نگران جای خالی قوچان‌نژاد و جهانبخش نیستیم

دژاگه: نگران جای خالی قوچان‌نژاد و جهانبخش نیستیم

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد با توجه به بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند غیبت جهانبخش و قوچان‌نژاد جای نگرانی ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اشکان دژاگه پیش از آغاز تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی در خصوص شرایط خودش و تمرینات گفت: خیلی خوشحالم که بعد از غیبت در اردوی قبلی تیم ملی به خاطر مصدومیت از ناحیه زانو توانستم این بار در تمرینات تیم ملی شرکت کنم. 

وی افزود: خوشبختانه با العربی تمرینات را آغاز کردم و تا به اینجا زانوی من مشکلی نداشته و می‌توانم به تمرینات ادامه دهم. اکنون خودمان را برای بازی با گوام آماده می‌کنیم که همه می‌دانند چقدر برای ما اهمیت دارد.

مهاجم تیم ملی درباره اینکه رضا قوچان‌نژاد به دلیل مصدومیت به اردوی تیم ملی دعوت نشد و امروز نیز خبر رسید جهانبخش نمی‌تواند تیم ملی را همراهی کند و با این شرایط وظیفه او سنگین‌تر است، گفت: متاسفانه برای این دو بازی قوچان‌نژاد و جهانبخش را نداریم و وقتی شنیدم آنها مصدوم هستند بسیار ناراحت شدم. امیدوارم آنها هرچه زودتر خوب شوند تا بتوانند در اردوی تیم ملی شرکت کنند. اکنون که در تمرینات هستم می‌بینم که بازیکنان جدید و خوب زیادی به ما اضافه شدند و با آنها مطمئنا می‌توانیم گل بزنیم.

دژاگه اضافه کرد: این بازیکنان را شاید برای اولین بار است که می‌بینم اما باید بگویم با حضور آنها هیچ نگرانی بابت غیبت جهانبخش و قوچان‌نژاد نیست چرا که آنها بسیار خوب تمرین می‌کنند و فکر می‌کنم بتوانیم با همین بازیکنان هم پیروز شویم. امیدوارم جهانبخش و قوچان‌نژاد هم زودتر برسند تا در بازی‌های بعدی بتوانیم راحت‌تر به پیروزی برسیم.

وی درباره وضعیت قراردادش با العربی و اینکه آیا احتمال دارد از این تیم جدا شود، خاطرنشان کرد: ما تمریناتمان را برای این فصل آغاز کردیم و من هم با باشگاه العربی قرارداد دارم. شیخ ما سال گذشته از هشتمی ما راضی نبود و خود من هم رضایت ندارم چرا که به اینجا آمدم تا قهرمان شویم و ببریم نه اینکه به مقام هشتمی برسم. امیدوارم خودم بتوانم امسال بهتر کار کنم و بعد از آن با العربی به بهترین نتایج برسیم.

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon