فردی را میان نامزدها ذیصلاح‌تر از روحانی ندیدم/ همه در برابر انقلاب مسئولیم

فردی را میان نامزدها ذیصلاح‌تر از روحانی ندیدم/ همه در برابر انقلاب مسئولیم

خبرگزاری تسنیم: رئیس ستاد انتخاباتی روحانی گفت: بنده بین همه کاندیداها کسی را ذیصلاح‌تر از آقای روحانی ندیدم، البته این حرف به این منظور نیست که بقیه اصلح نبودند اما وی گزینه مناسب‌تری نسبت به بقیه بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا نعمت‌زاده رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی عصر امروز دوشنبه در همایش تقدیر از عارف و حمایت از روحانی در سخنانی گفت: برخی از دوستان بنده را از همراهی و حمایت از حجت‌الاسلام روحانی برحذر می‌داشتند و همواره می‌گفتند چه کسی دیگر به روحانی رای می‌دهد؟ چرا وقتت را تلف می‌کنی؟

وی در ادامه افزود: بنده همواره گفته‌ام این انقلاب برای همه ماست و همه ما در برابر آن مسئولیم، هشت سال گذشته هشت سال تلخی بوده که کشور را به سمت سقوط سوق داد، لذا باید مسیر حرکت را تغییر دهیم.

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی تصریح کرد: بنده بین همه کاندیداها کسی را ذیصلاح‌تر از آقای روحانی ندیدم، البته این حرف به این منظور نیست که بقیه اصلح نبودند اما وی گزینه مناسب‌تری نسبت به بقیه بود.

نعمت‌زاده با بیان اینکه رئیس‌جمهور منتخب ملت می‌تواند در این شرایط بسیار سخت با کمک مردم کشور را نجات دهد، اظهار داشت: به حمدالله و با همه تلاش‌هایی که شد و با رای بسیار مناسبی که ملت عزیزمان به آقای روحانی دادند‌، گزینه مناسب انتخاب شد.

وی در ادامه اظهار داشت: روحانی بیش از 50 درصد از آرا را از آن خود کرده و موفق شد در دور اول به پیروزی برسد.

وی تأکیدکرد: شهرام ناظری یکی از هنرمندان به‌نام کشور که در مراسم تجلیل از اعضای ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف حضور داشت، تأکید می‌کرد که در 30 سال گذشته در هیچ مراسمی با شاخصه سیاسی شرکت نکرده است اما در حال حاضر احساس می‌کند که این حرکت لبخند را به لبان مردم می‌آورد و در این مراسم شرکت کرده است.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی گفت: خوشحالی‌ای که در خیابان‌ها مشاهده کردیم، اثر کوچکی از این انتخاب مردم بود اما خوشحالی واقعی در دل‌ها نهفته است که اثرات آن را در آینده خواهیم دید.

نعمت‌زاده همچنین محمدرضا عارف را مردی بزرگ تلقی کرد‌ و اظهار داشت: از خودگذشتگی عارف موجب شد که طیف اصلاح‌طلب و میانه‌رو یکی شوند و در نتیجه رای 50 درصدی از آن حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر روحانی شد.

وی با بیان اینکه باید بتوانیم با یکدیگر همراه و همقدم باشیم، اظهار امیدواری کرد ‌این همراهی در آینده نیز ادامه‌دار باشد.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی تصریح کرد: جا دارد از کسانی که انقلاب را به نقطه کنونی رسانده‌اند، همچون آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تشکر کنیم.

نعمت‌زاده خاطرنشان کرد: پیش از انصراف عارف با تعدادی از دوستان خدمت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رسیدیم که وی تاکید کرد "پس از انصراف عارف حتما حمایت خود را از حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور اعلام خواهم کرد".

به گزارش تسنیم، محمدرضا تابش نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش، پیام سید‌محمد خاتمی به این همایش را قرائت کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

آفرینش روز و شب و پیاپی آمدن آن‌ها که در کلام والای الهی آیتی بزرگ به شمار آمده است، نماد زندگی است که در سیروریت معنا می‌یابد بلکه عین سیروریت است و آنچه ماندنی است، روی خدای است و آنچه رو به او دارد و در نتیجه حرکتی دائم به سوی کمال مطلق است، تدبیر درست نیز تنظیم برنامه‌ای سنجیده برای هماهنگی با سیروریت و بهبود زندگی انسان با مدد گرفتن از لطف باری‌تعالی است.

خدای را سپاسگذاریم که همت بالای این ملت توانست برگ تازه‌ای در کتاب سرنوشت این مرز و بوم رقم بزند و علیرغم تنگناها و محدودیت‌ها و دلخوری‌ها و ناامیدی‌ها بارقه امید را در دل‌ها بارور کند و عزیز بزرگوار جناب حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی را در مسند مسئولیت اداره کشور بنشاند و اینک ماییم که باید در عین پافشاری برای مطالباتمان که از جمله در بیانات، مواضع و برنامه‌های جناب حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به خوبی بیان شد، دولت و ریاست آن را یاری کنیم که بتواند این مسئولیت سنگین را ایفا کند.

باشد که لطف حضرت حق یاری گردد و مردمی که خواستار سربلندی و عزت و حرمت و برخورداری معقول هستند، به آنچه می ‌خواستند و وعده آن را شنیدند، در دولت تدبیر و امید به آن برسند، ان شاءالله.

در این میانه باید سپاسگذار از طایفه خوبان و نیکان جناب دکتر عارف بود که فرهیختگی، اخلاق، خیرخواهی و دست آشنایی را در وجود خود گرد آورده است و در رقم خوردن این مرحله حساس سرنوشت نقش بارز داشت، به تقدیر از عارف و حمایت از حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی تقدیر و حمایت از شرف و عزت و خیرخواهی است‌.

میلاد باسعادت امام زمان را به همگان تبریک عرض می‌کند.

سید محمد خاتمی 92/4/3

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon