مشاوران عارف به او توصیه می‌کردند کاندیدا نشود

مشاوران عارف به او توصیه می‌کردند کاندیدا نشود

خبرگزاری تسنیم: رئیس ستاد انتخاباتی عارف گفت: در طول یک سالی که عارف برای ورود به انتخابات فعالیت‌های خود را آغاز کرده بود، بسیاری از مشاوران او توصیه می‌کردند ‌در عرصه انتخابات حضور پیدا نکند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، جعفر توفیقی رئیس ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف عصر امروز دوشنبه در همایش "تقدیر از عارف و حمایت از روحانی" گفت: در یک سال اخیر که همواره با محمدرضا عارف کار کرده‌ام، وی را شخصیتی موفق، هوشمند و با تدبیر می‌دانم.

وی در ادامه افزود: در طول یک سالی که عارف برای ورود به انتخابات فعالیت‌های خود را آغاز کرده بود، بسیاری از مشاوران او توصیه می‌کردند ‌در عرصه انتخابات حضور پیدا نکند زیرا اعتقاد داشتند مشارکت مردم در انتخابات یازدهم بسیار کم خواهد بود، اما عارف با تاکید بر اینکه این آخرین فرصت برای حضور در عرصه انتخابات است، در آن حضور پیدا کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی عارف تصریح کرد: عارف در هنگام فعالیت‌های انتخاباتی خود زمانی که در بین مردم و دانشجویان حضور پیدا می‌کرد، همواره سعی داشت از مطالبات آنان اطلاع پیدا کند، همانطور که شاهد بودیم، در مناظره‌های انتخاباتی نیز به صراحت در راستای تحقق مطالبات مردم صحبت می‌کرد.

توفیقی با بیان اینکه وی بارها تاکید کرده بود که تابع نظر اصلاح‌طلبان در انتخابات است، اظهار داشت: عارف اعتقاد داشت ‌اجماع اصلاح‌طلبان با محوریت خاتمی در انتخابات حائز اهمیت است، از این رو به درخواست وی از انتخابات ریاست جمهوری کناره‌گیری کرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از انصراف عارف از انتخابات ریاست جمهوری، عملاً ستادهای وی به لحاظ قانونی منحل می‌شد لذا ما نتوانستیم ستادهای وی را در اختیار روحانی قرار دهیم.

رئیس ستاد انتخاباتی عارف خاطرنشان‌ کرد: به همه افرادی که در ستاد عارف حضور داشتند، توصیه کردیم همکاری خوبی را با ستاد روحانی داشته باشند که به لطف خدا این موضوع میسر آقای روحانی پیروز انتخابات شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon