اعتراض جمعی از جوانان دشتستانی به آزمون شرکت گاز

اعتراض جمعی از جوانان دشتستانی به آزمون شرکت گاز

خبرگزاری تسنیم: جمعی از جوانان شهرستان دشتستان با ارسال نامه ای به استاندار و امام جمعه بوشهر و نماینده مردم دشتستان در مجلس، به رعایت نشدن مصوبه هیئت دولت مبنی بر استخدام ۵۰ درصد نیروی بومی استان بوشهر در آزمون شرکت ملی گاز اعتراض کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، در  نامه جمعی از جوانان شهرستان دشتستان خطاب به استاندار، امام جمعه بوشهر و نماینده مردم دشتستان در مجلس دراعتراض به آزمون استخدامی شرکت گاز، آمده است: 

ما جمعی از فارغ التحصیلان دشتستانی که بومی استان بوشهر بوده و در اعلام آگهی استخدامی شرکت ملی گاز ایران سال 1391 بعنوان متقاضی جذب در این شرکت بودیم، با توجه به قبولی در آزمون کتبی و شرکت در آزمون روانشناختی و مصاحبه حضوری (فنی و تخصصی) که در تهران برگزار شد،  متأسفانه در اعلام نتایج پذیرفته شدگان نهایی علی‌رغم بالا بودن ظرفیت پذیرش در حوزه انتخابی، نام هیچ یک از امضا کنندگان این نامه دیده نمی شود.

معترضان به نتایج آزمون استخدامی شرکت ملی گاز با اشاره به مصوبه هیئت دولت مبنی بر استخدام50 درصد نیروی بومی استان بوشهر، بی توجهی به این مصوبه را عامل اصلی عدم پذیرش خود در این آزمون می دانند.

امضا کنندگان این نامه که تعدادشان به 70 نفر می رسد در ادامه آورده اند: به نظر می رسد که حقی از فرزندان تحصیل کرده واجد شرایط این دیار به صورت قطعی ضایع شده و از شما مسئولان گرامی، عاجزانه خواهشمندیم این موضوع رو به صورت جدی پی‌گیری کنید.

رونوشت این نامه به سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، شرکت ملی گاز استان بوشهر،دفتر امام جمعه شهر برازجان و فرمانداری شهرستان دشتستان نیز ارسال شده است.

شرکت ملی گاز ایران در اسفندماه سال 1391 برای تأمین نیروی انسانی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی (عسلویه)، شرکت‌های پالایش گاز بید بلند، سرخون و قشم، شهید هاشمی نژاد، فجرجم و شرکت‌های گاز استان‌های ایلام، بوشهر، خوزستان، سیستان و بلوچستان و شرکت انتقال گاز ایران (مناطق عملیاتی 2، 5، 6، 7، 8 و 9) اقدام به برگزاری آزمون برای جذب نیرو نکرده بود.

انتهای پیام/ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon