گارسیا: نتیجه مهمی کسب کردیم که به ما اعتمادبه‌نفس خواهد داد


گارسیا: نتیجه مهمی کسب کردیم که به ما اعتمادبه‌نفس خواهد داد

سرمربی تیم فوتبال رم، تساوی خانگی مردانش برابر مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را ارزشمند و عاملی برای افزایش روحیه و اعتماد به نفس شاگردانش در ادامه راه دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رودی گارسیا پس از تساوی یک - یک خانگی تیمش برابر بارسلونا در دور نخست از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، اظهار داشت: این نتیجه برای ما بسیار مهم است. مساوی کردن با بارسلونا برای آینده و ادامه رقابت‌ها، به ما اعتمادبه‌نفس می‌دهد. ما از نظر تاکتیکی بسیار خوب بودیم و تمام بازیکنانم نقشی داشتند و خودشان را برای تیم قربانی کردند.

گارسیا ادامه داد: ما می‌توانستیم در ضدحملات بهتر کار کنیم و ضربات آخر خود را با دقت بیشتری بزنیم و از موقعیت‌های‌مان بهتر استفاده کنیم. ما می‌توانستیم خطرناک‌تر از این ظاهر شویم، اما با این حال من از عملکرد تیمم راضی‌ام، چون بازیکنانم کارشان را خوب انجام دادند و بخش زیادی از آنچه را در تمرینات انجام داده بودیم، تکرار کردند.

سرمربی فرانسوی جالوروسی افزود: تیم ما نسبت به فصل گذشته در لیگ قهرمانان رشد داشته و با تجربه‌تر شده است. ما این فصل می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. ما بازیکنانی داریم که با نحوه بازی در لیگ قهرمانان اروپا آشنا هستند، مثل محمد صلاح و ادین ژکو، اما در مجموع تمام بازیکنان ما خوب کار کردند، از جمله مورگان دی‌سانکتیس و مانوئل ایتوریه.

گارسیا تأکید کرد: رم نشان داد که نسبت به فصل گذشته پیشرفت کرده است و اینکه فاکتور تجربه در لیگ قهرمانان چقدر اهمیت دارد. اگر تمامی 14 بازیکنی که امشب به میدان رفتند (با احتساب بازیکنان تعویضی)، تلاش نمی‎کردند ما نمی‌توانستیم بارسلونا را متوقف کنیم. ما با یک گل تاریخی از آلساندرو فلورنزی که مطمئناً بارها و بارها دیده خواهد شد، به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon