دل‌پیرو در اندیشه ورود به دنیای مربیگری

دل‌پیرو در اندیشه ورود به دنیای مربیگری

موضع کاپیتان پیشین یوونتوس درباره مربیگری در دنیای فوتبال تغییر کرده و او برای امتحان کردن شانس خود در این عرصه وسوسه شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آلساندرو دل‌پیرو اعتراف کرد که ممکن است شانس خود را در وادی مربیگری فوتبال امتحان کند. او که چندی پیش به دوران حضورش در تیم دینامو دهلی هند پایان داد و کفش‌هایش را آویزان کرد در گفت‌و‌گو با شبکه اسپورت مدیاست ایتالیا اظهار داشت: اگر سه سال پیش نظرم را درباره مربیگری می‌پرسیدید، می‌گفتم تمایلی به انجام این کار ندارم، اما الان تجاربم در این زمینه بیشتر شده است.

کاپیتان پیشین بانوی‌پیر که سال 2012 به دوران حضورش در ایتالیا پایان داد تا برای تیم اف‌سی سیدنی استرالیا بازی کند، ادامه داد: در ایتالیا پس از 20 سال حضور در دنیای فوتبال، شما از فوتبال فقط یک بینش دارید که بینش فوق‌العاده‌ای است. مربیگری اما یکی از کارهایی است که در پایان دوران بازیگری‌‌تان می‌توانید انجام دهید و من قبل از اینکه بخواهم مربیگری کنم باید مدت زمانی را صرف سبک‌، سنگین کردن اوضاع کنم و ببینم آیا ورود به این عرصه برای من کار درستی است یا خیر.

دل‌پیرو در ادامه اعتراف کرد که در دوران بازیگری‌اش فرصت توپ زدن برای تیم سلتیک اسکاتلند را داشته است.

وی افزود: من برای چند سال با سلتیک در ارتباط بودم. رابطه من و این باشگاه بسیار نزدیک بود، اما هر یک از ما گزینه‌ای متفاوت را برای خود انتخاب کرد. دوست داشتم که می‌توانستم برای سلتیک و در گلاسکو بازی کنم، چون حسی که هواداران به شما منتقل می‌کنند، فوق‌العاده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon