موسسه کوثر تا پایان سال به شتاب وصل می‌شود

موسسه کوثر تا پایان سال به شتاب وصل می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر گفت: بعد از دریافت مجوز رسمی از سوی بانک مرکزی در تلاش هستیم تا پایان سال به شبکه شتاب متصل شویم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عیسی رضایی اظهار داشت: موسسه مالی کوثر میزان افزایش سرمایه خود را به ثبت رسانده و روز 14 بهمن ماه رئیس کل بانک مرکزی پیوستن این موسسه را به شبکه بانکی امضاء کرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس بسیاری از محدودیت های فعالیت برای موسسه کوثر رفع شد، به نحوی که اشخاص حقیقی که در این موسسه حساب دارند از این پس سودشان از مالیات معاف می شود.

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر از دریافت مجوز ساتنا و پایا توسط این موسسه خبر داد و گفت: بزودی این سامانه ها در موسه کوثر عملیاتی شده و با توجه به اینکه مجوز شتاب را نیز دریافت کردیم امیدواریم تا پایان سال به شبکه شتاب نیز متصل شویم .

رضایی گفت: قرار است این موسسه از هفدهم اسفند ماه جاری نخستین اوراق مشارکت را با نرخ 23.5 درصد مربوط به شرکت مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران (مپنا) و برخی از شرکتهای نفتی عرضه کند.

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر با بیان اینکه تعداد شعب این موسسه 350 شعبه است و در این زمینه به نقطه ایده ال ومطلوب رسیده ایم، منابع این موسسه را 80 هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه