تولید کتب پایه پنجم و نهم همراه با برنامه راهنما

تولید کتب پایه پنجم و نهم همراه با برنامه راهنما

خبرگزاری تسنیم: معاون پژوهشی وزارت آموزش و پرورش گفت:‌همزمان با تولید کتاب‌های درسی جدیدالتألیف پایه‌‌های پنجم و نهم، برنامه‌ راهنمای حوزه‌ها، عناوین دروس، اهداف دوره‌ها تکمیل و ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام محی الدین بهرام محمدیان اظهار داشت: معلم نقش اساسی و کلیدی در تربیت نسل‌ها دارد از این رو این قشر جامعه باید مطالعات و زمینه فکری خود را گسترش دهد.

وی افزود: آموزش و پرورش به خودی خود یک ملت است،‌ همه کسانی که به سرنوشت کشور و جامعه خود تعلق خاطر دارند، در قبال آموزش و پرورش مسئولیت دارند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تأکید ویژه‌ مقام معظم رهبری به مسائل اقتصادی در سال‌های گذشته تصریح کرد: در راستای تبیین اقتصاد مقاومتی، 600 مفهوم در کتاب‌های درسی دوره ابتدایی، به‌منظور توسعه و شکوفایی اقتصادی، حمایت از تولید داخلی، اصلاح الگوی مصرف، تغییر داده شده است.

حجت الاسلام محمدیان افزود: همزمان با تولید کتاب‌های درسی جدیدالتألیف پایه‌‌های پنجم و نهم، برنامه‌ راهنمای حوزه‌ها، عناوین دروس، اهداف دوره‌ها تکمیل و ارائه می‌شود.

وی با اشاره توسعه شخصیت انسان‌ها به عنوان یکی از وظایف آموزش و پرورش گفت: تربیت است که می‌تواند آدمی را از حالت غریزی به حالت فطری او برساند و معلمان باید در این راه نه‌ تنها ارائه طریق، بلکه همچون پیامبران همراه با دانش‌آموز شده و دست در دست او را به سر منزل مقصود برساند.

حجت الاسلام محمدیان به ارائه گزارش عملکرد این سازمان در سال 92 و تبیین و تشریح فعالیت‌های سال 93 پرداخت و افزود:  فرهنگیان در سال اقتصاد و فرهنگ نقشی مهم و تاثیرگذار دارند و باید معلمان نقش محوری و موثر در تبیین فرهنگ و اقتصاد داشته باشند.

انتهای پیام/

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon